Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Oefening 1: Push

    1. Voeten op heupbreedte, knieën licht gebogen, heupen naar achter en rug recht. 2. Breng je heupen naar voren en strek je arm.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 2: Pull

    1. Voeten op schouderbreedte, armen gestrekt naar beneden, borst vooruit en licht gebogen knieen. 2. Trek de barbell langs je lichaam omhoog en houd daarbij de ellebogen naar buiten.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 3: Lunge

    1. Begin met voeten op schouderbreedte en de ViPR op je bovenborst. Handen in de neutrale greep, ellebogen naar voren. 2. Stap vooruit en buig beide knieën tot 90 graden, tegelijkertijd schuif je de ViPR van je borst af. Herhaal met het andere been en naar de andere zijde.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 4: Squat

    1. Voeten staan wijd uit elkaar, benen gebogen, ViPR ligt opzij in 1 hand. 2. Doe nu een grote stap opzij, terwijl je de ViPR naar de andere kant tilt. Vang de ViPR met je andere hand op in squat positie.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 5: Bend

    1. Liggend op de rug, hielen in de TRX, benen gestrekt, heupen los van de grond. 2. Trek beide knieën naar je buik, houd je heupen los van de grond.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.

  • Oefening 6: Twist

    1. Voeten op schouderbreedte, ellebogen naar voren, handen bij de kin. 2. Breng nu je linkerknie naar je rechterelleboog zonder te bukken, herhaal met je rechterknie en linkerelleboog.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.