Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Oefening 1: Push

    1. Zet je handen aan weerszijden van de Bosu Ball en kom in voorligsteun. 2. Breng je borst zo ver mogelijk richting de Bosu Ball. Billen en buik goed aangespannen.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.

  • Oefening 2: Pull

    1. Kom in voorligsteun op de step. 2. Steun met 1 hand op de step en met de andere hand trek je de  Kettlebell omhoog. Houd je elleboog langs je zij.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 3: Lunge

    1. Hou de Kettlebell vast in de rechterhand met een rechte rug. Zet een grote pas met je rechtervoet naar voren tot beide knieën in een hoek van 90 graden staan. 2. Geef de Kettlebell door naar je linkerhand onder je rechterknie door. Zet dan een grote stap terug zodat je weer rechtop staat. Herhaal de oefening met de andere kant.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 4: Squat

    1. Kom met beide voeten op de step staan. 2. Zet af omhoog en land in squat postie op de grond.

  • Oefening 5: Bend

    1. Lig op je rug met de Gymball geklemd tussen je voeten, strek jezelf volledig uit met handen en voeten net boven de grond.

    2. Met gestrekte benen en armen geef je de Gymball over in je handen boven je hoofd. Strek vervolgens weer volledig uit en herhaal de oefening.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.

  • Oefening 6: Twist

    1. Kom in voorligsteun staan, handen onder de schouders, voeten op heupbreedte. 2. Tik met je linkerhand je rechterheup aan. Kom terug in voorligsteun en tik vervolgens met je rechterhand je linkerheup. Houd je billen daarbij laag.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.