Review 28 dagen programma door Joachim

29 August 2016

Wie ben je?
Hoi, ik ben Joachim, 32 jaar. Ik woon en werk in Amstelveen, waar ik ook naar de sportschool ga. In het dagelijks leven ben ik bedrijfsadministrateur bij een groot advocatenkantoor. Daarnaast besteed ik mijn vrije tijd aan sportieve vakanties, fotograferen, racefietsen en tijd doorbrengen met mijn vriendin.

Hoe vaak en welke training volg je normaal gesproken?

Ik probeer altijd drie keer per week te trainen, en vaak lukt dat wel. Op de eerste dag train ik vooral mijn armen en rug. De tweede dag train ik mijn benen en buik, en de derde dag mijn hele lichaam. Ik wissel vaak kracht en cardio af in mijn trainingen. Zo af en toe doe ik mee met een les bodypump of boxen bij HealthCity.

Waarom ben je begonnen met het 28 dagen Result Programma?

Ik moest voor mijn vakantie extra fit worden. Een zonvakantie, dus ik wilde mijn lichaam nog even wat extra “zwembroek-proof” maken. Een programma van 28 dagen wat kosteloos is voor leden kwam echt als geroepen. Daarnaast sta ik altijd open voor voor nieuwe dingen, zeker als het gaat om trainingsmethodes of nieuwe oefeningen.

Wat is er anders dan je normale trainingsprogramma?

Zoals het programma al zegt, er moet in 28 dagen resultaat worden geboekt. Je krijgt een persoonlijk trainingsplan wat er op gericht is om snel resultaat te behalen. In dat plan zitten gepersonaliseerde trainingsschema’s en gezonde menu’s die aansluiten bij de doelen van het programma. De oefeningen zijn gewoon intensiever dan die ik zelf normaal doe. Logisch ook, ik wil resultaat zien over 28 dagen. En met name die gezonde menu’s waren voor mij behoorlijk nieuw. Ik eet wel gezond, althans dat vind ik zelf, maar deze menu’s laten je zien dat het nog gezonder kan. En ik moet zeggen, je kunt alle ingrediënten gewoon in de supermarkt kopen. Dus geen rare uitheemse dingen die je niet gewoon bij de Albert Heijn krijgt.

Wanneer merkte je de eerste resultaten?

Ik heb me vanaf het begin netjes gehouden aan de trainingsschema’s en menu’s die ik kreeg toegezonden. Als eerste merkte ik de resultaten van de gezonde menu’s. Ik ging minder eten, maar kreeg wel veel meer energie en voelde me “vol” genoeg. Dan ga je je automatisch al gezonder voelen.

Het volgen van de nieuwe trainingsschema’s ging ik lichamelijk na ruim 1,5 week merken. Ik moest harder werken voor mijn oefeningen en merkte dat ik hardere spieren en een strakkere buik kreeg. Die strakkere buik had volgens mij ook te maken met mijn nieuwe voedingspatroon. Dat zorgde voor minder gezwollen buik na het eten.

Hoever ben je nu en wat voor een opmerkelijke resultaten heb je geboekt?

Ten tijde van dit interview zit ik op 27 dagen, dus morgen mijn laatste dag. Ik merk dat vooral mijn armspieren en borstspieren echt zijn opgebouwd. Ook mijn abs zijn gelukkig weer zichtbaar. Ik voel me ook echt fitter, ik kom makkelijker mijn bed uit en ik heb de hele dag energie.

Heb je na 28 dagen nog profijt van het 28 dagen Result Programma?

Ik zit dus bijna op 28 dagen, maar ik denk het zeker wel. Sowieso mijn eetpatroon, daar wil ik zeker mee doorgaan. Mijn vriendin en ik zijn nu gewend aan de gezonde maaltijden, en we voelen ons er beide heel fit door. Na deze 28 dagen wil ik het sporten ook voortzetten op deze manier, want het werkt!

Waarom zou je het 28 dagen Result Programma aanraden aan anderen?

Het zijn maar 28 dagen, waarin echt heel veel kan gebeuren. Het heeft mij in ieder geval veel opgeleverd. Je krijgt ook goede tips van de personal trainer, waar je twee keer mee mag trainen. Ik voel me veel fitter, ik eet gezonder en ik zie duidelijk dat ik weer wat gespierder en strakker ben geworden. Ik raad het dus zeker aan om het 28 dagen result programma te volgen, je krijgt er geen spijt van. En ik ben precies op tijd klaar voor het strand!

Interesse? Meld je dan nu gelijk aan voor het 28 dagenprogramma van HealthCity.