TIJDELIJK GESLOTEN
meer info arrow-right Created with Sketch.

FAQ Corona

FAQ Corona

FAQ Corona

De maatregelen, die we samen moeten nemen in de strijd tegen het coronavirus, veranderen van dag tot dag. Hieronder vind je de meest gestelde vragen:


V: Zijn de clubs open?
A: Nee, al onze clubs zijn vanaf vandaag (15 maart 2020) om 17:00 uur gesloten tot nader order.


V: Hoe lang blijven HealthCity clubs gesloten?
A: HealthCity zal haar leden per email informeren over eventuele wijzigingen die op basis van de maatregelen van de overheid plaats zullen vinden.


V: Ik wil graag thuis trainen om Fit te blijven? Hoe doe ik dat?
A: Houd onze social media kanalen in de gaten, hier worden thuis workouts geplaatst om in beweging te blijven.


V: Wordt er compensatie gegeven zolang de club dicht is?
A: We willen je daarvoor een keuze uit 2 opties voorleggen:

  1. Je laat de automatische incasso gewoon doorgaan en we plakken de dagen/weken die je niet bij ons hebt kunnen sporten als persoonlijk tegoed aan jouw contractperiode.
  2. Je geeft bij ons aan dat je je lidmaatschap met terugwerkende kracht wilt bevriezen vanaf 16 maart 2020 tot de datum dat we onze deuren weer kunnen openen.*

Mocht je jouw keuze nog niet via de nieuwsbrief hebben doorgegeven, stuur ons dan een mail.


*De einddatum van je abonnement wordt hierdoor met de bevriezingstijd opgeschoven. Het geld dat je al betaald hebt voor de periode dat we nu dicht zijn, zetten we apart als je persoonlijke tegoed.


V: HealthCity heeft de automatische incasso gedaan, terwijl de clubs dicht zijn?
A:
Alle uitgevoerde incasso's die sinds 16 maart gedaan zijn zullen als tegoed aan jouw lidmaatschap worden toegevoegd.


V: Ik wil gewoon opzeggen! Kan dit direct of pas aan het einde van mijn lidmaatschap?
A: Wat jammer om te horen dat je je lidmaatschap op wilt zeggen!
De huidige situatie is volgens onze Algemene Voorwaarden geen geldige reden om je lidmaatschap per direct op te zeggen.


V: Ik heb mijn abonnement al opgezegd, wordt de periode van mijn opzegtermijn welke ik al heb betaald gecompenseerd?

A: Wanneer je je abonnement hebt opgezegd zal er een betaalde 4 weken opzegtermijn gelden. Deze zal niet gecompenseerd worden. Er kan wel voor een Freeze worden gekozen waarbij alle eerder betaalde bedragen als tegoed aan het lidmaatschap worden toegevoegd en er tot de opening van onze clubs geen incasso plaats zullen vinden.