Tijdelijk gesloten
Meer info arrow-right Created with Sketch.

FAQ COVID

FAQ COVID (antwoorden hebben betrekking op de periode vanaf 15 december 2020)

V: Zijn alle HealthCity clubs gesloten?
A: Ja, momenteel zijn alle clubs gesloten sinds dinsdag 15/12.

V: Tot wanneer zijn de clubs gesloten?
A: We volgen de richtlijnen van de overheid. Tot nader order is de sluitingsperiode tot 9 februari.



Mijn lidmaatschap



V: In de gesloten periode is er toch geïncasseerd, hoe gaan jullie hiermee om?
A: de betaling in de gesloten periode konden wij helaas niet meer voorkomen doordat de opdracht al aan de bank was gegeven. Wanneer we weer open mogen vindt er een verrekening plaats van het geïncasseerde bedrag tijdens de gesloten periode.

V: Zijn er wel mogelijkheden om te sporten?
A: Jazeker, check onze HealthCity App voor het online groepslesrooster of bekijk de oefeningen die in de App te vinden zijn.

V: Zijn jullie ook actief op soc media?
A: Jazeker zijn we actief op soc media. Volg ons op facebook en instagram. Zoek ook eens op #Healthcitythuis voor een uitgebreid aanbod aan thuis workouts.

V: Hoe kan ik meedoen aan jullie online groepslessen?
A: Bekijk het online groepslesrooster in de HealthCity App en reserveer jouw les, ook als je niet op het aangegeven tijdstip mee kan doen! Je ontvangt een link per email waarmee je op elk gewenst tijdstip jouw favoriete les kunt volgen of terugkijken.

V: Ik heb een vraag met betrekking tot mijn thuisworkout, waar kan ik terecht?
A: Stuur een DM of een privé bericht naar jouw club facebook of Instagram pagina en onze trainers staan ready om jou te helpen.