Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Twist

    1: Houdt de uiteinden van het touw vast, zet de voeten op heupbreedte en zak iets door de knieën.

    2: Span je core aan en beweeg je armen tegelijk explosief op en neer, blijf dit 30 seconden volhouden.

  • Squat

    1: Plaats de voeten op heupbreedte, breng de stang voor en duw de ellebogen omhoog.

    2: Zorg ervoor dat de ellebogen hoog blijven en zak zo diep mogelijk door, Belangrijk dat je op de hakken blijft leunen maar ook de rug recht blijft.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

    Kies een gewicht waarmee je de oefening technisch goed kan uitvoeren.

  • Push

    1: Leun op de handen en tenen. Strek je armen en span je core.

    2: Als je de borst naar de grond brengt, breng je tegelijkertijd ook 1 knie naar de elleboog..

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Pull

    1: Ga hangen aan een bar of gebruik een stepje om de bar vast te pakken.

    2: Kijk omhoog en trek jezelf op zodat je met de borst de stang raakt. ( gebruik een elastiek om deze oefeningen makkelijker te maken )

  • Bend

    1: Pak een bal en ga zo liggen dat je onderrug stabiel in de bal gedrukt is en strek 1 been uit.

    2: Breng de handen naast de oren en til je schouder omhoog.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.