Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Hellinglopen 12-15%

    Een uitdagende training om de conditie te verbeteren en de vetverbranding te stimuleren. Pak met de handen de hartslagsensors vast en blijf zo minstens 15 minuten wandelen.

  • Bend

    1: Pak een bosubal, ga op de bal staan met 2 voeten en zoek je balans.

    2: Breng 1 been los van de bal en beweeg deze naar voren. 10-15 hh daarna het andere been.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Bend

    1: Pak de kettlebell vast met 1 hand, plaats de voeten uit elkaar en ga rechtop staan, gebruik 1 arm voor je balans.

    2: Buig de billen naar achter en swing de kettlebell omhoog door de billen explosief naar voren te duwen, breng de kettlebell tot oog hoogte.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Bend

    1: Leun op de handen en met de voeten op een bal, span goed de core aan voor je balans.

    2: Buig de armen ligt en breng de knieën richting de ellebogen

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Press

    1: Breng de stang voor de borst en plaats de voeten iets uit elkaar.

    2: Duw de stang boven het hoofd tot de armen volledig gestrekt zijn en span de core goed aan.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

    Kies een gewicht waarmee je de oefening technisch goed kan uitvoeren.