Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Crosstrainer

    Druk Quick start voor een W-up of C-down van 5 minuten of stel een programma in voor een uitdagende training. Ga goed rechtop staan en span je core spieren, Let er op dat je de armen niet overstrekt.

  • Pull

    1: Pak de stang op met een onderhandse grip, laat de rug naar voor buigen en zak iets door de benen.

    2: Trek de stang omhoog richting de navel, beweeg alleen de armen, de rest van je lichaam blijft stil.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

    Kies een gewicht waarmee je de oefening technisch goed kan uitvoeren.

  • Squat

    1: Leg een Stang in de nek en houd deze vast met 2 handen

    2: Zorg ervoor dat de rug recht blijft en kijk licht omhoog, span ook je buikspieren aan.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

    Kies een gewicht waarmee je de oefening technisch goed kan uitvoeren.

  • Pull

    1: Ga hangen aan een bar of gebruik een stepje om de bar vast te pakken.

    2: Kijk omhoog en trek jezelf op zodat je met de borst de stang raakt. ( gebruik een elastiek om deze oefeningen makkelijker te maken )

  • Bend

    1: Pak een bal en ga zo liggen dat je onderrug stabiel in de bal gedrukt is.

    2: Breng de handen naast de oren en til je schouder omhoog.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.