Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Crosstrainer

    Druk Quick start voor een W-up of C-down van 5 minuten of stel een programma in voor een uitdagende training. Ga goed rechtop staan en span je core spieren, Let er op dat je de armen niet overstrekt.

  • Hold

    1: Ga op de rug liggen en duw de billen omhoog, leun op de hak van de voet.

    2: Strek 1 been en houd deze in de lijn van het lichaam.

  • Bend

    1: Ga op de rug liggen met 1 arm boven het hoofd.

    2: Breng de rechter arm naar het linker been. ( indien nodig gebruik je andere arm als hulp )

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen per kant voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Bend

    1: Leun op de handen en de tenen en span de core.

    2: Breng om de beurt de knieën naar de ellebogen maar houd het bovenlichaam stil.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Twist Push

    1: Leun op de handen en tenen. Strek je armen en span je core.

    2: Als je de borst naar de grond brengt, breng je tegelijkertijd ook 1 knie naar de elleboog..

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.