Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Hardlopen

    Goed voor de conditie en het verbeteren van het uithoudingsvermogen. Overdekt en droog, lekker voor in de winter. Probeer minstens 15 minuten te rennen op basis van 65% van je maximaal vermogen.

  • Push

    1: Leun op de handen en tenen. Strek je armen en span je core.

    2: Breng de borst naar de grond maar houd 1 been gestrekt in de lucht..

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Bend

    1: Gebruik een Landmine, pak het uiteinde van de stang vast met 1 hand en ga rechtop staan.

    2: Breng de stang naar de grond en laat gelijktijdig het tegenovergestelde been gestrekt omhoog komen, maak een ‘’T’’ vorm

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

    Kies een gewicht waarmee je de oefening technisch goed kan uitvoeren.

  • Pull

    1: Zorg dat je een steuntje hebt voor deze oefening, plaats de voeten uit elkaar en buig voorover met een holle rug.

    2: Trek de kettlebell in 1 lijn richting de borst 10-15 hh, doe dit daarna met de andere kant.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.

  • Squat

    1: Pak de kettlebell vast met beide handen, plaats de voeten uit elkaar en ga rechtop staan .

    2: Breng de kettlebell naar de grond, dit doe je door de benen te buigen maar houd de rug rechtop. Let er op dat je de schouder goed naar achter houd en span de core.

    Doe 3 rondes van 10 tot 15 herhalingen voor het verbeteren van het kracht/uithoudingvermogen.