Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Oefening 1: Push

    1. Kom in push-up positie en pak de kettlebells met beide handen stevig vast. 2. Voer een push up uit en probeer het bovenlichaam lager te brengen dan je handen. Kom weer omhoog.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 2: Pull

    1. Pak de barbell op, buig naar voren en trek de schouderbladen naar elkaar toe. De wervelkolom is neutraal. 2. Trek de bar omhoog tot je ellebogen een hoek van 90 graden hebben.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 3: Lunge

    1. Plaats de barbell op de schouders. Plaats één been naar achteren en zet druk op de voorste hiel. 2. Houd de heupen naar de vloer en kom weer omhoog. Herhaal met het andere been.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 4: Squat

    1. Plaats de barbell aan de voorzijde van de schouders, gestabiliseerd door de vingertoppen. De pols is gebogen. 2. Buig naar squat positie en zorg ervoor dat je ellebogen boven je borst blijven. Kom weer omhoog en herhaal de beweging.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 5: Bend

    1. Houd de kettlebell met één hand in het midden van het lichaam. 2. Breng de kettlebell langzaam naar beneden terwijl je deze dicht tegen het lichaam aanhoudt. Probeer de schouderlijn recht te houden en houd de schouderbladen tegen elkaar aan. Kom omhoog en herhaal de beweging.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 6: Twist

    1. Ga op de grond liggen, houd de bal vast op borsthoogte en breng je bovenlichaam omhoog, zodat je core is aangespannen. 2. Breng de bal van de ene kant naar de andere kant.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.