Workout of the Day

Gratis Proefles
  • Oefening 1: Push

    1. Breng de Slam Ball boven je hoofd en maak je zelf zo lang mogelijk. 2. Gooi de Slam Ball tegen de grond.
    3. Maak direct een push up met 1 hand op de bal en wissel dit af.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 2: Pull

    1. Pak de handgrepen van de cable jungle vast. 2. Trek 1 hand naar je toe en zet tegelijkertijd een stap naar achter aan dezelfde kant. Let op het indraaien van de voeten en de heup.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 3: Lunge

    1. Breng de Medicine Ball boven je hoofd. 2. Maak een lunge en zwaai de Medicine Ball langs het uitstappende been. 3. Breng de Medicine Ball tegelijkertijd met het achterste been omhoog. 4. Herhaal dit met de andere kant.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 4: Squat

    1. Start in squatpositie. 2. Spring omhoog en draai het lichaam 45º. 3. Land in squatpositie en spring direct weer 45º verder.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set.

  • Oefening 5: Bend

    1. Zet voeten op schouderbreedte en houdt de Indian Clubbell langs het lichaam. Schouders en armen ontspannen en rug recht. 2. Breng heupen naar voren, waardoor Indian Clubbell omhoog gaat. Houdt armen gestrekt.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.

  • Oefening 6: Twist

    1. Zet voeten op schouderbreedte en breng de barbell met gestrekte armen boven het hoofd. 2. Draai heup, schouders en voeten in, terwijl de armen gestrekt blijven.

    3 sets van 12 herhalingen, met 45 seconden rust tussen iedere set. Kies een gewicht dat je precies 12x keer kan herhalen.